Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Mapa serwisu

Mapa serwisu

Biuro Badań i Analiz Społecznych
 
Firma
   
Strona główna
   
O Firmie
   
Doświadczenia
   
Ludzie
 
Oferta
   
Nasza oferta
   
Szkolenia
      
Przykładowe programy szkoleń
       
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Profesjonalna obsługa klienta
       
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Rozwijanie umiejętności obsługi klienta
       
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Obsługa klienta i budowanie wizerunku firmy
       
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Obsługa klienta przez telefon – Telemarketing
       
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Techniki sprzedaży
       
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Negocjacje handlowe i wywierania wpływu
       
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Zarządzanie jakością obsługi klienta
       
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Kierowanie obsługą klienta
       
Budowanie zespołów || Umiejętności pracy zespołowej
       
Budowanie zespołów || Podnoszenie potencjału zespołu
       
Budowanie zespołów || Zasady i metody pracy zespołu zadaniowego
       
Budowanie zespołów || Komunikacja w zespołach pracowniczych
       
Budowanie zespołów || Diagnoza i budowanie zasad współpracy zespołu
       
Budowanie zespołów || Współpraca między zespołami
       
Budowanie zespołów || Twórcze wykorzystanie konfliktów w zespole
       
Zarządzanie zespołami pracowników || Przywództwo w zespole
       
Zarządzanie zespołami pracowników || Kierowanie zespołem zadaniowym
       
Zarządzanie zespołami pracowników || Zarządzanie konfliktami w zespole
       
Zarządzanie zespołami pracowników || Skuteczne motywowanie pracowników
       
Zarządzanie zespołami pracowników || Zarządzanie zasobami ludzkimi
       
Zarządzanie zespołami pracowników || Zarządzanie firmą zorientowaną na klienta
       
Zarządzanie zespołami pracowników || Zarządzanie zmianą
       
Zarządzanie zespołami pracowników || Marketing personalny
       
Zarządzanie marketingowe || Budowanie strategii marketingowej
       
Zarządzanie marketingowe || Analiza strategiczna
       
Zarządzanie marketingowe || Budowanie planów marketingowych
       
Zarządzanie marketingowe || Segmentacja rynku
       
Zarządzanie marketingowe || Prowadzenie badań marketingowych
       
Zarządzanie marketingowe || Projektowanie, zlecanie i ocena badań rynku
       
Zarządzanie marketingowe || Budowanie strategii i planów promocji
       
Zarządzanie marketingowe || Ocena skuteczności promocji
       
Zarządzanie marketingowe || Organizacja i zarządzanie działem marketingu
       
Zarządzanie marketingowe || Zarządzanie marketingiem wewnętrznym
       
Zarządzanie marketingowe || Marketing usług – zarządzanie i kontrola
       
Komunikacja społeczna || Komunikacja społeczna i budowanie wizerunku– PR w praktyce
       
Komunikacja społeczna || Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa
       
Komunikacja społeczna || Komunikacja wewnętrzna w firmie
       
Komunikacja społeczna || Przygotowanie i prowadzenie prezentacji publicznych
       
Komunikacja społeczna || Redagowanie treści prezentacji
       
Komunikacja społeczna || Praktyczne aspekty współpracy z mediami
       
Komunikacja społeczna || Komunikacja perswazyjna – zasady i metody wywierania wpływu
       
Komunikacja społeczna || Techniki negocjacyjne w prowadzeniu sporów
       
Komunikacja społeczna || Umiejętność prowadzenia szkoleń i warsztatów
       
Komunikacja społeczna || Prowadzenie spotkań i narad
   
Doradztwo
      
Przykłady projektów doradczych
   
Badania
     
Przykładowe zakresy badań
 
Klienci
   
Klienci
 
Kontakt
  
Kontakt
  
Napisz do nas