![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Menu
Szukaj w serwisie
|
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Profesjonalna obsługa klientaBudowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedażProfesjonalna obsługa klienta
Od zrozumienia klienta do technik obsługi Kurs przeznaczony jest dla pracowników zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta. Celem kursu jest dostarczenie uczestnikom praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie psychologicznych i organizacyjnych podstaw obsługi klienta. Opanowanie odpowiednich technik komunikacji z klientami ma być wynikiem zrozumienia podstawowych źródeł ludzkich zachowań. Program ramowy Program składa się z trzech modułów. Moduł I - Techniki obsługi klienta i ich zastosowanie
Moduł II – Okres kontrolny
Na koniec zajęć modułu I szkoleni otrzymują kwestionariusz samooceny jakości obsługi klienta. Zadaniem pracowników jest w trakcie dwutygodniowego okresu kontrolnego stosowanie w praktyce zasad obsługi poznanych w trakcie szkolenia oraz dokonanie samooceny w oparciu o wręczony kwestionariusz. Moduł III – Warsztaty doskonalące
Czas trwania: wersja standardowa -3 dni, wersja skrócona – 2 dni
|
|||||
|