![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Menu
Szukaj w serwisie
|
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Kierowanie obsługą klientaBudowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedażKierowanie obsługą klienta
Warsztaty przeznaczony są dla kierowników zespołów pracowniczych zajmujących się relacjami z klientami oraz dla wyższej kadry zarządzającej. W zależności od kategorii odbiorcy program ulega modyfikacji. Skład grup powinien być w miarę możliwości jednorodny, tj. obejmować kadrę zbliżonego poziomu zarządzania. Celem szkolenia jest przygotowanie kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla do wdrażania, rozwijania i kontroli systemu jakości obsługi klientów. W efekcie kompetencji kadry w zakresie budowania organizacji zorientowanej na rynek zostają wzbogacone o praktyczną wiedzę z zakresu praktycznych rozwiązań i organizacyjnych aspektów tego procesu. Program ramowy Program składa się z trzech modułów. Moduł I – Zarządzanie usługami i relacjami z klientami
Moduł II – Istota kontaktu usługowego i standaryzacja obsługi
Moduł III – Wdrażanie projektów podnoszenia jakości obsługi
Czas trwania: wersja standardowa -3 dni, wersja skrócona – 2 dni
|
|||||
|