![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Menu
Szukaj w serwisie
|
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Rozwijanie umiejętności obsługi klientaBudowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedażRozwijanie umiejętności obsługi klienta
Warsztaty szkoleniowe przeznaczone są dla pracowników obsługi klienta, którzy przeszli już szkolenie podstawowe i mają pewien staż pracy. Celem warsztatów jest „odświeżenie” i doskonalenie nabytych kwalifikacji oraz rozwijanie zaawansowanych technik obsługi związanych z identyfikacją potrzeb klienta, umiejętnością prezentacji oferty firmy w języku korzyści oraz komunikacją perswazyjną. Dodatkowym celem jest doskonalenie zachowań pracowników w sytuacjach kryzysowych, jako sprawiających największe trudności. Ponieważ proponowane szkolenie ma mieć charakter zajęć doskonalących praktycznie cały jego przebieg będzie miał charakter zajęć warsztatowych. Podstawowe metody zajęć to – ćwiczenia w grupach, ćwiczenia symulacyjne, konkursy. Program ramowy Program składa się z trzech modułów. Moduł I - Przypomnienie i ćwiczenia zasad i standardów obsługi klientów
|
Kolejne programy |
||||
|