![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Menu
Szukaj w serwisie
|
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Obsługa klienta i budowanie wizerunku firmyBudowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedażObsługa klienta i budowanie wizerunku firmy
Od pracy dla firmy do pracy dla klienta Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników technicznych i pomocniczych, których podstawową funkcją nie jest obsługa klientów, jednak ze względu na charakter pracy mają z nimi częsty kontakt wpływający na budowanie wizerunku firmy. Podstawowym celem warsztatów jest uświadomienie pracownikom pomocniczym i technicznym znaczenia, jakie ich kontakt z klientem ma dla wizerunku przedsiębiorstwa oraz dostarczenie im podstawowej wiedzy ułatwiającej profesjonalną obsługę klientów. Drugim celem szkolenia jest uświadomienie tej kategorii pracowników znaczenia, jakie do ich pracy przypisuje kierownictwo firmy. Program ramowy
Czas trwania: 2 dni
|
Kolejne programy |
||||
|