Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Techniki sprzedaży

Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż

Techniki sprzedaży
Sprzedaż przyjazna dla klienta


Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników zajmujących się (wyłącznie lub dodatkowo) sprzedażą produktów lub usług firmy.

Celem warsztatów jest podniesienie kwalifikacji pracowników firmy w zakresie technik sprzedaży zapewniających łączenie wysokiej efektywności ekonomicznej z równoczesnym osiąganiem satysfakcji klienta.

Program ramowy
  • Zrozumieć sprzedaż - proces sprzedaży
  • Zrozumieć siebie – psychologiczne czynniki warunkujące skuteczność sprzedawcy
  • Zrozumieć klienta – społeczne uwarunkowania zachowań klientów
  • Zrozumieć produkt - poziomy produktu: cecha – zaleta – korzyść
  • Zrozumieć zasady komunikacji pomiędzy ludźmi
  • Identyfikowanie potrzeb klienta (umiejętność słuchania i zadawania pytań)
  • Kluczowe etapy sprzedaży
  • Zaplanowanie rozmowy handlowej
  • Umówienie się na spotkanie – sztuka robienia wrażenia na kliencie
  • Przebieg spotkania – jak utrzymać inicjatywę i zainteresowanie klienta
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów
  • Zamykanie sprzedaży –ostateczne porozumienie i budowa związków
  • Sprzedawanie przez telefon
  • Kwalifikacje profesjonalnego sprzedawcy (autoprezentacja, planowanie czasu i zadań)
Czas trwania: wersja standardowa -3 dni, wersja skrócona – 2 dni