Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Zarządzanie marketingowe || Ocena skuteczności promocji

Zarządzanie marketingowe

Ocena skuteczności promocji

Szkolenie przeznaczone jest dla wyższej kadry zarządzającej, kierowników szczebla operacyjnego i specjalistów ds. marketingu i PR.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności pozwalających przeprowadzić badania skuteczności promocyjnych oraz opanowanie podstawowych metod oceny jakości przekazu reklamowego na każdym etapie jego funkcjonowania

Program ramowy
  • Przedmiot i zakresy badań
    Skuteczność przekazów promocyjnych, efektywność promocji, zakresy badań promocji i reklamy.
  • Badania środków przekazu reklamy
    Audytorium, zasięg reklamy, częstotliwość reklamy, wskaźnik intensywności reklamy (GRP), wskaźnik jednostkowych kosztów ekspozycji, wybór odpowiedniego nośnika reklamy.
  • Badania służące przygotowywaniu przekazów reklamowych
    Projektowanie przekazu reklamowego, testowanie reklamy
  • Badania skuteczności przekazów promocyjnych
    Etapy badań, podstawowe metody badań i ich wybór, zakresy badań, badania zauważalności i zapamiętywania, badania zmian postaw, badania zachowań konsumenckich.
Czas trwania: 2 dni