![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Menu
Szukaj w serwisie
|
Zarządzanie marketingowe || Organizacja i zarządzanie działem marketinguZarządzanie marketingoweOrganizacja i zarządzanie działem marketingu
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej przedsiębiorstw, kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, szefów działów marketingu Celem kursu jest zbudowanie zrozumienia praktycznych implikacji zarządczych marketingowej orientacji przedsiębiorstwa, pomoc w określeniu zadań działu marketingu w firmie – oraz efektywnych metod ich realizacji, pomoc w zbudowaniu założeń marketingu wewnętrznego w firmie, przedstawienie różnych modeli organizacji komórki marketingowej w zależności od specyfiki przedsiębiorstwa, prezentacja możliwych metod zarządzania projektami i personelem działu marketingu, wspólna analiza informacyjnych podstaw i konsekwencji zarządzania marketingowego, praktyczne ćwiczenia z zakresu planowania pracy działu marketingu Program ramowy
Czas trwania: 3 dni
|
Kolejne programy
|
||||
|