Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Zarządzanie marketingowe || Zarządzanie marketingiem wewnętrznym

Zarządzanie marketingowe

Zarządzanie marketingiem wewnętrznym

Szkolenie przeznaczone jest dla szefów firm, wyższej i średniej kadry kierowniczej, specjalistów ds. marketingu, komunikacji społecznej i HR

Celem kursu jest zwrócenie uwagi na rolę i miejsce marketingu wewnętrznego w zarządzaniu firmą, ukazanie związków pomiędzy marketingiem wewnętrznym a jakością funkcjonowania firmy na rynku, dostarczenie praktycznej wiedzy w zakresie planowania i realizacji programów marketingu wewnętrznego

Program ramowy
  • Marketing wewnętrzny i zewnętrzny różnice i zbieżności
  • Podstawowe cele marketingu wewnętrznego
  • Zasady marketingu wewnętrznego
  • Metody i techniki marketingu wewnętrznego
  • Rola szkoleń pracowniczych
  • Jak budować komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie
  • Jak sprawić by pracownicy budowali wizerunek naszej firmy
  • Metody budowy programu marketingu wewnętrznego
  • Wdrażanie programów i kontrola
  • Marketing wewnętrzny a system zarządzania jakością w firmie
  • Ocena pracowników i inne instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi w aspekcie marketingu wewnętrznego
Czas trwania: wersja standardowa – 2 dni, wersja skrócona – 1 dzień