Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Negocjacje handlowe i wywierania wpływu

Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż

Negocjacje handlowe i wywierania wpływu

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla pracowników zaawansowanej obsługi klienta i ich szefów, którzy realizują zaawansowane projekty usług i sprzedaży wymagające specjalnego przygotowania i stosowania indywidualnej strategii w podejściu do klienta.

Podstawowym celem warsztatów szkoleniowych jest przekazanie wiedzy i nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności w prowadzeniu negocjacji zmierzających do zawierania korzystnych kontraktów. Umieszczenie problematyki negocjacji w kontekście obsługi klienta służyć ma uwrażliwieniu uczestników na ostateczny cel negocjacji, jakim jest satysfakcja obu stron.

Program ramowy
  • Analiza sytuacji negocjacyjnej: potrzeby własne i klienta, profil klienta, określanie warunków brzegowych
  • Przygotowanie przebiegu prowadzenia negocjacji
  • Umiejętności negocjatora – techniki komunikacji, nastawienie, samoocena
  • Rozpoczęcie negocjacji - nawiązanie kontaktu z klientem, auoprezentacja
  • Techniki identyfikacji potrzeb klienta
  • Strategie prowadzenia negocjacji, style prowadzenia negocjacji
  • Techniki negocjacyjne (rozpoczęcia, wywierania wpływu, zamykania negocjacji)
  • Taktyki kupującego i reakcje na nie
  • Radzenie sobie z krytyką i odpierania zarzutów
  • Strategie przełamywania impasu w negocjacjach
  • Zasady i techniki wywierania wpływu na partnerów negocjacji
  • Strategie reakcji na manipulację
Czas trwania: 3 dni