Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Zarządzanie zespołami pracowników || Zarządzanie konfliktami w zespole

Zarządzanie zespołami pracowników

Zarządzanie konfliktami w zespole

Kurs przeznaczony dla kadry kierowniczej różnych szczebli zarządzania. Szczególnie polecany dla przedstawicieli średniego i niższego szczebla kierowania oraz kierowników zespołów zadaniowych.

Celem kursy jest przekazanie uczestnikom umiejętności konstruktywnego przełamywania sytuacji konfliktowych i wykorzystywania ich dla wzmocnienia efektywności prowadzonych przez nich zespołów pracowniczych.

Program ramowy
  • Istota konfliktów w zespole Objawy konfliktów, dynamika konfliktu
  • Identyfikacja źródeł konfliktu
  • Konstruktywne wykorzystanie konfliktów w zespole
  • Sposoby radzenia sobie ludzi z sytuacją konfliktową
  • Identyfikacja własnych przekonań i stylu rozwiązywania konfliktu
  • Filozofia kierowania a wybór metody rozwiązania konfliktu
  • Komunikacja w konflikcie
  • Negocjacyjne metody rozwiązywania konfliktów
  • Strategia rozwiązywania sytuacji konfliktowych
  • Zarządzanie konfliktami – metody i techniki
  • Pokonywanie barier w rozwiązywaniu konfliktów – przełamywanie oporu stron
Czas trwania: 2 dni