Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Komunikacja społeczna || Komunikacja społeczna i budowanie wizerunku– PR w praktyce

Komunikacja społeczna

Komunikacja społeczna i budowanie wizerunku firmy – PR w praktyce

Szkolenie skierowane jest do wyższej kadry kierowniczej oraz pracowników działów marketingu i PR

Celem kursu jest dostarczenie podstawowej wiedzy praktycznej z zakresu komunikacji społecznej, przekazanie praktycznych kwalifikacji umożliwiających samodzielne prowadzenie działalności PR, rozwinięcie kwalifikacji w zakresie budowy wizerunku firmy, przedstawienie zasad współpracy z dziennikarzami różnego typu mediów, podniesienie kwalifikacji w zakresie kształtowania wystąpień publicznych

Program ramowy

  • Czym jest public relations – rola i zadania w zarządzaniu firmą
  • Podstawowe zasady komunikacji społecznej
  • Jak kształtować wizerunek firmy
  • Budowanie programu PR: określenie rynku docelowego, elementy planowania kampanii, dobór środków komunikacji
  • Techniki profesjonalnych wystąpień publicznych
  • Istota i zasady profesjonalnej komunikacji społecznej
  • Techniki i instrumenty PR
  • Komunikacja kryzysowa
  • Wewnętrzny PR
Zasady współpracy z mediami (współpraca z radiem, telewizją, prasą – wstąpienia w różnych mediach, organizacja konferencji prasowych, inspirowanie publikacji)
Organizacyjne aspekty prowadzenie działalności pr w przedsiębiorstwie

Czas trwania: wersja standardowa - 3 dni, wersja skrócona – 2 dni