Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Zarządzanie marketingowe || Budowanie strategii marketingowej

Zarządzanie marketingowe

Budowanie strategii marketingowej
Warsztaty strategiczne

Szkolenie przeznaczone jest dla wyższej i średniej kadry zarządzającej oraz przedstawicieli działów marketingu i sprzedaży

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami zarządzania strategicznego, ukazanie praktycznych sposobów samodzielnego przeprowadzania procesu planowania strategicznego w firmie, przedstawienie praktycznych konsekwencji przeprowadzenia sesji planowania strategicznego w przedsiębiorstwie, wskazanie na praktyczny wymiar posiadania przez przedsiębiorstwo strategii marketingowej
Szkolenie może być prowadzone w formie warsztatów strategicznych poświęconych planowaniu rzeczywistych strategii działania.

Program ramowy
  • Proces zarządzania strategicznego
  • Analiza – podstawa planowania strategicznego
    Analiza otoczenia rynkowego, analiza zasobów wewnętrznych, ocena potencjału rynkowego, instrumentarium-system informacji marketingowej
  • Planowanie
    Określenie misji firm, wybór strategicznych obszarów działalności, sformułowanie założeń strategicznych, ustalenia celów strategicznych
  • Określenie rynku docelowego
  • Projektowanie instrumentów zarządzania marketingowego (marketing-mix)
  • Wdrażanie strategii: konsekwencje organizacyjne i finansowe, kontrola
Czas trwania: szkolenie -2 dni, warsztaty strategiczne – 2 x po 2 dni