![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Menu
Szukaj w serwisie
|
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Zarządzanie jakością obsługi klientaBudowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedażZarządzanie jakością obsługi klienta
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedażBudowanie procedur, standardów i ich wdrażanie Kurs przeznaczony jest dla przedstawicieli wyższej i średniej kadry odpowiedzialnych za strategię obsługi klienta i jej operacyjne wdrażanie oraz dla pracowników działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Strategicznym celem szkolenia jest przygotowanie kadry do aktywnego udziału w procesach kierowania jakością obsługi klienta. Zrozumienie mechanizmów zarządzania obsługą klienta, jako działalnością marketingową służyć ma ułatwieniu planowania procesów obsługi, budowania standardów oraz ich kontroli. Szkolenie może być wykorzystane zarówno, jako okazja do podsumowania kursów dla pracowników, jak i jako instrument rozpoczęcia procesów budowania firmy zorientowanej na klienta i planowania szkoleń. Program ramowy
Czas trwania: wersja standardowa -3 dni, wersja skrócona – 2 dni
|
Kolejne programy |
||||
|