![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Menu
Szukaj w serwisie
|
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Negocjacje handlowe i wywierania wpływuBudowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedażNegocjacje handlowe i wywierania wpływu
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla pracowników zaawansowanej obsługi klienta i ich szefów, którzy realizują zaawansowane projekty usług i sprzedaży wymagające specjalnego przygotowania i stosowania indywidualnej strategii w podejściu do klienta. Podstawowym celem warsztatów szkoleniowych jest przekazanie wiedzy i nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności w prowadzeniu negocjacji zmierzających do zawierania korzystnych kontraktów. Umieszczenie problematyki negocjacji w kontekście obsługi klienta służyć ma uwrażliwieniu uczestników na ostateczny cel negocjacji, jakim jest satysfakcja obu stron. Program ramowy
Czas trwania: 3 dni
|
Kolejne programy |
||||
|