![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Menu
Szukaj w serwisie
|
Komunikacja społeczna || Techniki negocjacyjne w prowadzeniu sporówKomunikacja społecznaTechniki negocjacyjne w prowadzeniu sporów. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych i obrona przed manipulacjąSzklenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla oraz dla pracowników zajmujących się rozwiązywaniem problemów pracowniczych, reprezentujących firmę na zewnątrz oraz prowadzących prezentacje oferty firmy.Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom kompetencji w zakresie pozytywnego rozwiązywania sytuacji konfliktowych oraz obrony przed manipulacją. Szkolenie proponuje wykorzystanie podstawowych technik negocjacyjnych jako metody rozwiązywania sytuacji trudnych i doprowadzania do konsensusu. Moduł poświęcony manipulacji ma szczególne zastosowanie w prowadzeniu sporów z pracownikami lub przedstawicielami otoczenia firmy. Program ramowy
|
Kolejne programy
|
||||
|